خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/29 - 08:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مالکی:

منتظر موضع‌گیری تهدیدآمیز دکتر پزشکیان درباره تحریم‌ها در سازمان ملل هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رویکرد دکتر پزشکیان در قبال ظلم، گفت: قطعا سخنان رئیس جمهور درباره تحریم‌های ظالمانه علیه ایران تهدیدآمیز خواهد بود.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل را از آنجایی مهم دانست که در آستانه برگزاری انتخابات آمریکا قرار داریم و گفت: همواره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دو کشور ایران و آمریکا برای دنیا مهم بوده است از این رو سخنرانی رئیس جمهور کشورمان می تواند در این حوزه مهم باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه قطعا موضع گیری رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل درباره وقایع مختلف منطقه و بین الملل، جائزه اهمیت خواهد بود، اظهار کرد: رئیس جمهور حتما درباره غزه صحبت می کند و با الهام از نهج البلاغه بر ایجاد همدلی و وحدت میان ملت ها تأکید خواهد کرد چرا که جنگ و خونریزی فقط دنیا را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

وی در ادامه با یادآوری این مطلب که دکتر پزشکیان قطعا آمادگی دولت چهاردهم را برای تعامل با دنیا بر اساس حفظ منافع ملی اعلام خواهد کرد، گفت: اشاره به برجام و خروج از بن بست فعلی و آمادگی جمهوری اسلامی برای تعامل با دنیای غرب از جمله مطالبی است که قطعا در سخنرانی رئیس جمهور بیان خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه رفع تحریم ها قطعا در قالب موضوع برجام بیان خواهد شد، خاطرنشان کرد: قطعا سخنان رئیس جمهور در این حوزه تهدیدآمیز خواهد بود و این با توجه به ادبیات صریحی است که دکتر پزشکیان همواره نسبت به ظلم داشته است./

پایان پیام

  • کد خبر : 383441
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار